Prilazne staze do izletišta Zeleni vir - Skrad | web portal turističke zajednice

Go to content

Main menu:

Prilazne staze do izletišta Zeleni vir

ZELENI VIR

Prilaz do planinarskog doma Zeleni vir asfaltnom cestom moguć je isključivo osobnim automobilima ili kombi vozilima.Voziti valja oprezno jer je cesta strma s više oštrih zavoja.

ZA VEĆA VOZILA I AUTOBUSE OVA CESTA NIJE PRIKLADNA.
Do Zelenog vira može se doći pješačkim stazama iz smjera Skrada ili Boda  na Kupi. Iz Skrada vode dvije staze koje obje kreću od željezničke postaje gdje se mogu parkirati vozila i autobusi.

Prva, kraća staza prelazi željezničku prugu na izlaznim skretnicama u smjeru Zagreba, strma je i vrletna i spušta se do slapa Zeleni vir. (cca. 30 min hoda).

Druga, duža staza kreće u smjeru juga asfaltnom cestom, prolazi pokraj zgrade trafostanice, prelazi željezničku prugu i nastavlja makadamskom cestom do raskrižja odakle markacije vode na šumsku stazu koja dolazi do špilje Muževe hišice (cca. 60 min hoda).

Do treće pješačke staze dolazi se cestom Delnice
Brod na Kupi. Prije Broda na Kupi skreće se desno prema zaseoku Ložac. Nakon skretanja vozi se do Ložca, međutim ne skreće se u Ložac već se produžuje još stotinjak metara do skretanja na makadamsku cestu desno, kojom se nakon cca. 1000 m  dolazi do parkirališta za automobile i autobuse. Odavde započinje pješačka / biciklistička staza koja vodi do planinarskog doma Zeleni vir (cca. 40 min hoda).